door  in Voeding Leave a Comment

Proteïne bananenbrood

Een verantwoord tussendoortje die ook nog eens hoog in eiwitten is. Dit Proteïne bananenbrood is een van mijn favoriete tussendoortjes om in te vriezen, zodat ik elke dag een plakje kan nemen. Ingrediënten proteïne bananenbrood 3 rijpe bananen 3 eieren 8 dadels 130 gram havermout(meel) 1 eetlepel bakpoeder 2 scoops whey proteïne (± 50 gram) 1 eetlepel kaneel Toppings naar
Verder
Talitha HuisProteïne bananenbrood

door  in Mindset, Training Leave a Comment

Wat moet je doen als je bodybuilding wedstrijd is afgelast?

Zelf zat ik ook in een voorbereiding voor een bodybuilding wedstrijd, maar helaas is ook deze afgelast door het corona virus. Het moment waarop je het podium opstapt en eindelijk het fysiek kan laten zien waar jij maandenlang keihard voor gewerkt, gedieet en getraind hebt. Dat moment heb je waarschijnlijk al tientallen keren voor je gezien, nog voordat je überhaupt
Verder
Kay SmeetsWat moet je doen als je bodybuilding wedstrijd is afgelast?

door  in Voeding Leave a Comment

Taco Pompoen Recept

Voor meerdere dagen koken hoeft niet moeilijk te zijn. Hieronder een ruim vullende Taco Pompoen maaltijd voor 3 dagen!  Wat is meal preppen? Meal preppen kan omschreven worden als meerdere maaltijden voorbereiden in een keer. Op een zondagmiddag kun jij dus 5 avondmaaltijden maken, dit in de koelkast/vriezer stoppen, en je hoeft elke werkdag alleen maar je bakje op te
Verder
Anissa de BreeTaco Pompoen Recept

door  in Corona, Voeding Leave a Comment

Wat is het corona virus nu echt?

De wereld staat in de ban van het Corona virus, of ook wel eens COVID-19 genoemd (Corona Virus Disease – 2019). Momenteel kunnen we alleen maar wachten tot de ellende minder wordt, dus laten we deze tijd nuttig gebruiken en bestuderen hoe dit virus nu echt in elkaar steekt. Het organisme van een virus is gemaakt van DNA of RNA,
Verder
MartienWat is het corona virus nu echt?

door  in Corona, Training, Voeding Leave a Comment

Voorkom spierverlies tijdens het afvallen

Tijdens de periode van vetverlies, of ook wel een ‘cut’ periode genoemd, moet het doel zijn om vet te verliezen en spiermassa te behouden. Hoe jij praktisch vet kan verliezen zonder dat jij veel in levert op spiermassa ga ik je vertellen in deze blog. In deze blogs kan je ook onderwerpen terug vinden zoals dietbreaks, trainen om spierverlies tegen
Verder
Nigel MayVoorkom spierverlies tijdens het afvallen

door  in Denkwijze, Mindset Leave a Comment

Het risico van ‘over’ motivatie

Te veel gebruik maken van je motivatie kan een risico zijn, want is meer doen altijd beter? In deze blog ga ik je vertellen wat voor risico veel motivatie met zich mee draagt, maar vertel ik je ook hoe je dit kan herkennen. Ik ga je voorbeelden geven zodat jij ‘te veel’ motivatie kan herkennen maar ook hoe jij dit
Verder
EviHet risico van ‘over’ motivatie

door  in Corona, Denkwijze, Mindset, News Leave a Comment

Laat corona je niet in de weg zitten en stop met perfectionistisch denken in 3 stappen

Nu het Corona virus landelijk invloed heeft kan dit je doelen in de weg zitten. Je zit lekker in je routine. Vier keer per week geef je alles in de gym, voeding is op orde en de resultaten zijn aanwezig. En dan ineens gaat je sportschool dicht voor drie weken. Drie hele weken. Je kunt niet optimaal trainen en zult
Verder
Ricky FrisseLaat corona je niet in de weg zitten en stop met perfectionistisch denken in 3 stappen